کانون نرم افزار پارسیان

کانون نرم افزار پارسیان

گیت کنترل تردد باشگاهی

در باشگاه ورزشی برای اجازه ورود به افراد مجاز از گیت ورود و خروج باشگاهی استفاده می‌شود، گیت کنترل با اتصال به دستگاه حضور و غیاب ورزشی پس از بررسی توسط نرم افزار در صورت مجاز بودن باز می‌گردد.

ویژگی‌های درگاه پرداخت زرین‌پال

کارمزد رایگان

با هدف حمایت از کسب و کارها، کاربران جدید می‌توانند در ماه اول عضویت خود، به‌صورت کاملا رایگان از خدمات زرین‌پال بهره‌مند شوند.

مسیردهی هوشمند

با پیاده‌سازی جدیدترین استانداردهای پرداخت، درصد تراکنش‌های ناموفق را به حداقل می‌رساند.

امنیتِ پرداخت

برای خرید، پرداخت، یا انتقال مبلغ به حساب تعریف شده، می‌‌توان از لینک پرداخت شخصی و بدون مبلغ از پیش تعیین شده استفاده کرد.

تکمیل فرآیند خرید

هفت روزِ هفته، با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی زرین‌پال، آماده‌ی پاسخ‌گویی و راهنمایی به کاربران هستیم.

تسویه‌حسابِ روزانه

یک روز پس از انجام تراکنش، حداکثر تا ساعت ۱۷، مبلغ پرداختی با کسر کارمزد، به‌صورت خودکار به حساب پذیرنده واریز می‌شود.

تنوع افزونه‌ها

زرین‌پال برای اتصال. درگاه پرداخت،. منبعی از متنوع‌ترین افزونه‌ها را همراه با آموزشِ نحوه اتصال و پشتیبانی فنی در اختیار صاحبان کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

انواع گیت ورود و خروج باشگاهی پارسیان

گیت اهرمی باشگاهی

گیت اهرمی باشگاهی

گیت تردد سه شاخه یا میله ای به دلیل قیمت مناسب، دوام بالا و عملکرد ساده پرکاربردترین نوع گیت ورود و خروج در باشگاه‌ها می‌باشد. در این نوع گیت با تشخیض مجازبودن ورود فرد قفل اهرم باز شده و فرد امکان ورود خواهد داشت.

گیت شیشه ای باشگاهی

گیت ورود و خروج شیشه ای باشگاهی به دلیل ظاهر زیبا توجه بسیاری از مالکین باشگاه را جلب کرده است و این نوع گیت به دلیل سرعت بالا به مجموعه‌های ورزشی پرتردد توصیه می‌شود.

برای کسب بهترین تجربه برای ورزشکاران و مدیران باشگاه‌ها استفاده از اتوماسیون باشگاهی پارسیان توصیه می‌گردد تا به طور همزمان از گیت ورود و خروج، دستگاه حضور و غیاب باشگاهی، نرم افزار باشگاهی پارسیان و همچنین کمد آنلاین استفاده کنید.