کانون نرم افزار پارسیان

کانون نرم افزار پارسیان

دستگاه حضور غیاب باشگاهی

باتوجه به افزایش تعداد ورزشگاران مدیریت کلاس‌ها و جلسات برای مدیران باشگاه‌ها دشوار شده‌است. برای کاهش خطای انسانی و حفظ حقوق ورزشکاران، دستگاه‌های حضور و غیاب مورد استفاده بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفته است.

این دستگاه مانند دستگاه حضورغیاب کارکنان است با این تفاوت که نرم‌افزار آن برای مدیریت مجموعه‌های ورزشی سفارشی‌سازی شده‌است.

ویژگی‌های دستگاه حضور و غیاب باشگاه

قابلیت ثبت 4000 اثرانگشت، 3000 چهره و 10000 کارت

قابلیت ثبت چهره با مادون قرمز برای محیط‌های کم‌نور

دارای باتری جهت کارکرد در صورت قطع برق

قابلیت اتصال به گیت تردد

دارای اعلان صوتی

مزایای دستگاه حضور و غیاب باشگاهی​

دستگاه حضور و غیاب باشگاهی با اتصال به نرم افزار مدیریت باشگاهی پارسیان می‌تواند مجاز بودن ورود مراجعه کننده را بررسی کند و همچنین تعداد جلسات باقیمانده از دوره ثبتنامی ورزشکار را بررسی کرده و نمایش دهد.

این دستگاه قابلیت اتصال به گیت کنترل تردد باشگاه را دارد تا تنها گیت برای افراد مجاز بازشود. در نظر داشته باشید این دستگاه قابلیت شناسایی به سه روش کارت، اثرانگشت و چهره را دارد و ظرفیت دستگاه به شرح زیر است:

  1. 4000 اثر انگشت
  2. 10000 کارت
  3. 3000 چهره
دستگاه حضور و غیاب باشگاهی

برای کسب بهترین تجربه برای ورزشکاران و مدیران باشگاه‌ها استفاده از اتوماسیون باشگاهی پارسیان توصیه می‌گردد تا به طور همزمان از گیت ورود و خروج، دستگاه حضور و غیاب باشگاهی، نرم افزار باشگاهی پارسیان و همچنین کمد آنلاین استفاده کنید.

نحوه عملکرد دستگاه حضور و غیاب باشگاهی

با اتصال دستگاه حضور و غیاب به نرم افزار مدیریت باشگاهی پارسیان اپراتور مجموعه ورزشی در هنگام ثبتنام مراجعه‌کننده از وی اثرانگشت یا چهره دریافت میکنند و یا می‌تواند برای شخص کارت  صادر کند تا در هنگام ورود از آن استفاده کند. سپس تعداد جلسات کلاس و شهریه قابل پرداخت محاسبه می‌شود.

پس از مراحل ثبتنام ورزشکار در هنگام ورود به مجموعه ورزشی اثرانگشت، چهره و یا کارت خود را وارد دستگاه می‌کند، این اطلاعات دریافتی توسط دستگاه به به نرم افزار منتقل می‌شود و در نرم افزار مجاز بودن ورود ایشان بررسی می‌شود پس از آن دستور تایید و یا عدم تایید بر روی دستگاه نمایش داده شده و اعلان صوتی دستگاه آن را اعلام می‌کند و تعداد جلسات باقیمانده کلاس نیز بر روی صفحه دستگاه به نمایش درمی‌آید. همچنین توجه داشته باشید در صورت اتصال دستگاه به گیت ورود و خروج باشگاهی تنها در صورت مجاز بودن مراجعه کننده دستور باز شدن گیت توسط دستگاه صادر می‌شود.

تا این لحظه بیش از  1000  باشگاه ورزشی به کانون نرم افزار پارسیان اعتماد کرده‌اند.